به گزارش خانه سرمایه گذاری، چشم انداز دیجیتالی شدن، با نرخی که هرگز نمیتوان تصور کرد، در حال تغییر است. امروز دیجیتالی قدرتمند است. مشتریان از لحاظ جغرافیایی توزیع شده ولی متصل، بیش از حد آگاه و همیشه در دسترس هستند. برای زنده ماندن و رشد در این اقتصاد مبتنی بر مشتری و اقتصاد داده محور، شرکت ها باید به زیرساخت های تکنولوژی که در حال ساخت و توسعه برنامه های کاربردی ابر بحرانی محور هستند،مجددا فکر کنند و به سمت پلت فرم پایگاه داده مدرن، توزیع شده و ساخته شده بر اساس ابر هیبریدی حرکت کنند.
دیتااستکس پایگاه داده ابر ترکیبی توزیع شده و همیشه فعال آپاچی کاساندر را ارائه می دهد. پایه ای ست برای کاربردهای شخصی بصورت بهنگام. دیتااستکس سازمانی حل مسائل شرکتها را از طریق یک لایه داده ای بدون درز در استفاده از محیط های ترکیبی و چند ابری، آسان می سازد. که معمولا این کار با استفاده از برنامه های کاربردی در چندین مراکز داده ی محلی و یا چندین ابر عمومی انجام می شود.
محصول این شرکت همچنین به کسب و کارها اطلاعات کامل و شفاف، قابل حمل، و قابل کنترل می دهد و به آنها اجازه می دهد که مالکیت استراتژیک ارزشمند ترین دارایی خود را در یک دنیای هیبرید چندگانه حفظ کنند.
دیتااستکس به بسیاری از برند های پیشرو در جهان در بسیاری از صنایع کمک کرده است تا کسب و کار خود را از طریق یک لایه داده ی سازمانی، که در حال تکمیل برنامه های مدرن و حیاتی است، تغییردهند.
مطالعات موردی :
مشتریان دیتااستکس و کاربران آپاچی کاساندر در حال انجام کارهای بسیار شگفت انگیز با عظیم داده هستند. آنها زمین جدیدی را در سرگرمی، مراقبتهای بهداشتی، خردهفروشی آنلاین، ذخیرهسازی دادهها، رسانه، مالی، خدمات ابر، رسانه های اجتماعی، نرم افزار منبع باز و بسیاری دیگر از زمینه های هیجان انگیز دیگر را یافته اند.
در مورد تجربیات مشتریان داستان های زیادی وجود دارد. اما در اینجا ما فقط به شرکت ایبی می پردازیم که چگونه توانسته است برای مشتریان خود با کمک کاساندرا و دیتااستکس تجربیات ارزشمندی ایجاد کند.
مطالعه موردی ایبی :
ایبی بزرگترین بازار آنلاین در جهان است و تلاش میکند تا تجربه خرید سریع شخصی را برای هر مشتری که در سایت تجارت الکترونیک آن قرار داد، ارائه دهد. ایبی در حال حاضر در حدود ۱۷۱ میلیون مشتری و یک میلیارد لیست زنده دارد.
حال ببینید که چگونه دیتااستکس سازمانی به ایبی کمک می کند تا به راحتی موارد و برنامه های کاربردی حیاتی که نیاز به قابلیت هایی همچون بهنگام بودنو تجزیه و تحلیل دارند، را پشتیبانی کند.
تجربه خرید از ایبی بوسیله توانایی مشتری برای جستجوی فوری هر چیزی که به آن نیاز دارد، تقویت می شود. همین امر نیازمند سایتی است که از حجم بسیار زیادی از داده برای هر جستجویی استفاده کند. پشتیبانی مستقیم از چنین پایگاه مشتری به این بزرگی نیازمند یک پایگاه جامع، همیشه در دسترس و توزیع شده است.
برای انطباق با رشد انفجاری داده(مراکز دادهای آن هر روز میلیاردها بار خوانده و نوشته میشوند) و تقاضای روز افزون برای پردازش دادهها در سرعتهای پر از تجمع، ایبی نیازمند یک راهحل بود که مسایل مقیاسپذیری و محدودیتهای معاملاتی مرتبط با پایگاه دادههای ارتباطی را نداشته باشد.
این شرکت همچنین نیاز به انجام تجزیه و تحلیل سریع در مجموعه گستردهای از دادههای ساختیافته و غیرساختیافته را داشت تا بینش مفیدی را به مشتریانش ارائه کند و آنها را قادر سار تا مستقیما از صفحاتی که مکررا دریافت میکنند، استفاده کنند.
این شرکت همچنین نیاز به انجام تجزیه و تحلیل سریع در مجمعه گستردهای از دادههای ساختیافته و غیرساختیافته را داشت تا بینش مفیدی را به مشتریانش ارائه کند و آنها را قادر سازد تا مستقیما از صفحاتی که مکررا دریافت میکنند، استفاده کنند.
برای رسیدگی به این چالش ها، ایبی ، دیتااستکس سازمانی را انتخاب کرد. یک پایگاه داده ابر توزیع شده که برای ابر ترکیبی طراحی شده است.
دیتااستکس سازمانی با جستجوی یکپارچه و تجزیه و تحلیل زمان واقعی یا بهنگام در سرتاسر ترکیب هایی از ابرهای عمومی و خصوصی به کار گرفته شد تا به راحتی اطلاعات مشتری را در میان مراکز داده های مختلف گسترش و ذخیره کند و تجارب شخصی مشتری را فراهم کند.
ایبی در حال حاضر بیش از ۲۵۰ ترابایت داده را در خوشه های دیتااستکس سازمانی مدیریت می کند. علاوه بر این، قابلیت ابر ترکیبی دیتااستکس سازمانی اجازه می دهد تا ایبی به سرعت و فورا مقدار زیادی از داده ها را پردازش کند و راه های کارآمد برای هدایت نوآوری در میلیاردها لیست زنده و ارائه یک تجربه خرید آنلاین بدون درز را داشته باشد.
دیتااستکس سازمانی با جستجوی یکپارچه و تجزیه و تحلیل، پلت فرم داده ای است که تجارت الکترونیک ایبی وانتقال تجربیات مشتری را قدرتمند می سازد. ایبی قادر است:
توسعه یکی از بزرگترین کاتالوگهای محصول جهان، کاتالوگی که هسته ی ماموریت ایبی از ارائه تجربه شگفت انگیز مشتری است.
به کاربران اجازه می دهد تا نتایج جستجوی خود را بر اساس محصول، به جای فهرست تنها با یک کلیک بر روی دستگاه تلفن همراه خود قابلیت جستجو بصری را فراهم می کند و به کاربران اجازه می دهد با استفاده از یک آیتم مورد نظر خود، فهرست موجودی ایبی را جستجو کنند.
منبع: بانکداری الکترونیک