مرحله 1 از 7 - اطلاعات اولیه 14% ﻧﺎم کسب و کار*ایمیل*شماره تماس* 1. ﺗﯿﻢ شما ﻣﺠﻤﻮﻋﺎً دارای ﭼﻨﺪ ﺳﺎل ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻣﺮﺗﺒﻂ در ﺻﻨﻌﺘﯽ ﮐﻪ در آن ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ می کنید است؟*کمتر از 1 سالبین 1 تا 5 سالبیش از 5 سال2. ﺗﻌﻬﺪ ﻣﻮﺳﺴﯿﻦ از ﻧﻈﺮ زﻣﺎﻧﯽ ﭼﮕﻮﻧﻪ اﺳﺖ؟*ﯾﮏ ﭘﺮوژه ﺟﺎﻧﺒﯽ در ﮐﻨﺎر ﮐﺎر اﺻﻠﯽ ﺑﻮﯾﮋه در زﻣﺎن اوﻗﺎت ﻓﺮاﻏﺖﭘﺎره وﻗﺖ و ﺑﻄﻮر ﻣﺪاومﺗﻤﺎم وﻗﺖ و ﺑﻄﻮر ﻣﺪاوم3. مهارت ﻫﺎ و ﻇﺮﻓﯿﺖ ﻫﺎی ﮐﺴﺐ و ﮐﺎری و ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ ﺗﯿﻢ ﭼﮕﻮﻧﻪ اﺳﺖ؟*هیچ ﯾﮏ از اﻋﻀﺎی ﺗﯿﻢ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﮐﺴﺐ و ﮐﺎری اﻧﺠﺎم ﺷﺪه ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻧﺪارﻧﺪ.ﺑﺮﺧﯽ از اﻋﻀﺎی ﺗﯿﻢ دارای ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻫﺴﺘﻨﺪ وﻟﯽ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺎر در ﺣﻮزه ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﻧﺪارﻧﺪ. ﺑﺮﺧﯽ از اﻋﻀﺎی ﺗﯿﻢ دارای ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﯾﺎ دارای ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺎری ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﮐﺎرﻣﻨﺪ ﺑﺪون دﺳﺘﯿﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ.ﺑﺮﺧﯽ از اﻋﻀﺎی ﺗﯿﻢ دارای ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻫﺴﺘﻨﺪ و/ ﯾﺎ در ﺳﻄﻮح ﻣﯿﺎﻧﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﻌﻨﻮان ﮐﺎرﻣﻨﺪ ﻓﻌﺎل ﺑﻮدﻧﺪ.ﺑﺮﺧﯽ از اﻋﻀﺎی ﺗﯿﻢ ﺑﻌﻨﻮان ﻣﺪﯾﺮ رده ﺑﺎﻻ ﮐﺎر ﮐﺮدﻧﺪ و دارای ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻫﺴﺘﻨﺪ.4. آیا در ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺎر ﻗﺒﻠﯽ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ ﺧﺎﺻﯽ ﮐﺴﺐ ﺷﺪه اﺳﺖ؟*ﻣﺪﯾﺮ ﺑﺨﺶﻣﺪﯾﺮ ﺷﻌﺒﻪ ﯾﺎ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽﻣﺪﯾﺮ ارﺷﺪ ﻓﻨﯽ CTOﻣﺪﯾﺮ ارﺷﺪ اﺟﺮاﯾﯽ ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ COOﻣﺪﯾﺮ ارﺷﺪ ﻣﺎﻟﯽ CFOﻣﺪﯾﺮ ارﺷﺪ اﺟﺮاﯾﯽﻣﺪﯾﺮ ﻋﺎﻣﻞ CEOﻣﺪﯾﺮ ارﺷﺪ ﻣﺎﻟﯽ و ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽﻫﯿﭽﮑﺪام5. ﻣﻬﺎرت ﻫﺎ و ﻇﺮﻓﯿﺖ ﻫﺎی ﻓﻨﯽ ﺗﯿﻢ و هسته اصلی ﭼﮕﻮﻧﻪ اﺳﺖ؟*ﻫﯿﭻ ﯾﮏ از اﻋﻀﺎی ﺗﯿﻢ دارای ﺗﺠﺮﺑﻪ و ﺗﺤﺼﯿﻼت ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﺻﻨﻌﺘﯽ ﮐﻪ اﺳﺘﺎرت آپ در آن ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ، ﻧﻤﯽ ﺑﺎﺷﺪ.ﺑﺮﺧﯽ از اﻋﻀﺎی ﺗﯿﻢ دارای ﺗﺤﺼﯿﻼت ﻓﻨﯽ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻫﺴﺘﻨﺪ وﻟﯽ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺎری ﻧﺪارﻧﺪ.ﺑﺮﺧﯽ از اﻋﻀﺎی ﺗﯿﻢ دارای ﺗﺤﺼﯿﻼت ﻓﻨﯽ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﺑﺮﺧﯽ دﯾﮕﺮ دارای ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺎری ﻓﻨﯽ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ.ﺑﺮﺧﯽ از اﻋﻀﺎی ﺗﯿﻢ دارای ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺎری ﻓﻨﯽ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻫﺴﺘﻨﺪ وﻟﯽ ﺗﺤﺼﯿﻼت ﻓﻨﯽ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻧﺪارﻧﺪ. ﺑﺮﺧﯽ از اﻋﻀﺎی ﺗﯿﻢ ﺑﺼﻮرت ﻫﻤﺰﻣﺎن دارای ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺎری و ﺗﺤﺼﯿﻼت ﻓﻨﯽ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ.6. میانگین سن موسسین چقدر است؟*بین 20 تا 25 سالبین 25 تا 30 سالبین 30 تا 35 سالبین 35 تا 40 سالبین 40 تا 50 سال7. ﻣﻮﺳﺴﯿﻦ ﺗﺎﮐﻨﻮن ﭼﻪ ﻣﯿﺰان در کسب و کار ﺧﻮد ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬاری ﮐﺮده اﻧﺪ؟*ﮐﻤﺘﺮ از 5 ﻣﯿﻠﯿﻮنﺑﯿﻦ 5 ﺗﺎ 10 ﻣﯿﻠﯿﻮنﺑﯿﻦ 10 ﺗﺎ 30 ﻣﯿﻠﯿﻮنﺑﯿﺶ از 30 ﻣﯿﻠﯿﻮن 1. آﯾﺎ ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺑﺮای ﻣﺤﺼﻮل/ ﺳﺮوﯾﺲ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدی ﺑﺮرﺳﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ؟*ﺧﯿﺮ، ﻫﻨﻮز وارد ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺗﺴﺖ ﻣﺤﺼﻮل ﻧﺸﺪﯾﻢ.ﺧﯿﺮ، ﻣﺎ ﻫﻤﭽﻨﺎن در ﺣﺎل ﺗﺴﺖ ﻫﺴﺘﯿﻢ.ﺑﻠﻪ، ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺑﻪ وﺳﯿﻠﻪ رﻗﺒﺎی اﺻﻠﯽ اﻋﺘﺒﺎر ﺳﻨﺠﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ.ﺑﻠﻪ، ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﮔﺴﺘﺮده ای ﺗﺴﺖ و اﻋﺘﺒﺎر ﺳﻨﺠﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ.2. ﺑﺎزار ﻫﺪف ﺧﻮد را ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺗﻮﺻﯿﻒ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ؟*ﺗﺨﻤﯿﻦ ﺑﺎزار ﻫﺪف ﺗﺎ زﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﻣﻘﯿﺎس اﻧﺪازه ﮔﯿﺮی ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ وﺟﻮد ﻧﺪارد ﺳﺨﺖ اﺳﺖ.ﺗﺨﻤﯿﻦ ﺑﺎزار ﻫﺪف دﺷﻮار اﺳﺖ ﺑﻪ اﯾﻦ دﻟﯿﻞ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮕﻮﻧﻪ اﻃﻼﻋﺎت ﻣﻮﺛﻘﯽ درﺑﺎره اﻧﺪازه آن وﺟﻮد ﻧﺪارد.ﺗﺨﻤﯿﻦ ﺑﺎزار ﻫﺪف دﺷﻮار اﺳﺖ ﺑﻪ اﯾﻦ ﺧﺎﻃﺮ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﻣﻘﯿﺎس اﻧﺪازه ﮔﯿﺮی ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ وﺟﻮد ﻧﺪارد اﻣﺎ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﻢ ﺑﺎ درﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺳﻬﻢ ﻗﺎﺑﻞ ﮐﺴﺐ از ﺑﺎزار ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﻃﻼﻋﺎت ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﮔﺮوه ﻫﺪف اﻧﺪازه ﺑﺎزار را ﺗﺨﻤﯿﻦ ﺑﺰﻧﯿﻢ.ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﻢ ﺑﺎزار ﻫﺪف را ﺑﺎ ﺗﺮﮐﯿﺒﯽ از اﻃﻼﻋﺎت ﻣﯿﺰان ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺑﺮای ﻣﺤﺼﻮﻻت و ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺸﺎﺑﻪ ﻣﻮﺟﻮد و از ﺗﻄﺎﺑﻖ آن ﻫﺎ ﺑﺎ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﺑﺮآورد ﮐﻨﯿﻢﺑﺎزار ﻫﺪف ﻣﺎ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﺼﻮرت روﺷﻦ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﺷﻮد و اﻧﺪازه آن ﻧﯿﺰ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﺧﺪﻣﺎت و ﻣﺤﺼﻮﻻت ﮐﻪ ﻣﻘﯿﺎس ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ ﺑﺮای اﻧﺪازه ﮔﯿﺮی آن وﺟﻮد دارد ﺑﺮآورد ﺷﻮد.3. ﺳﻄﺢ رﻗﺎﺑﺖ در ﺑﺎزار ﻫﺪف داﺧﻠﯽ را ﭼﮕﻮﻧﻪ ارزﯾﺎﺑﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ؟*ﺗﺤﺖ ﺳﻠﻄﻪ ﯾﮏ ﺑﺎزﯾﮕﺮ اﺻﻠﯽ اﺳﺖ.ﺗﺤﺖ ﺳﻠﻄﻪ ﭼﻨﺪ ﺑﺎزﯾﮕﺮ اﺻﻠﯽ اﺳﺖ.ﺗﻌﺪاد زﯾﺎدی ﺑﺎزﯾﮕﺮ ﮐﻮﭼﮏ در اﯾﻦ ﺑﺎزار ﻓﻌﺎﻟﻨﺪ.ﭼﻨﺪﯾﻦ ﺑﺎزﯾﮕﺮ ﮐﻮﭼﮏ در اﯾﻦ ﺑﺎزار ﻓﻌﺎﻟﻨﺪ.اﻗﯿﺎﻧﻮس آﺑﯽ (رﻗﺎﺑﺘﯽ ﻧﺎ ﭼﯿﺰی در ﺑﺎزار وﺟﻮد دارد.)4. آﯾﺎ ﻣﯿﺰان ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺑﺮای ﻣﺤﺼﻮل / ﺧﺪﻣﺖ ﺷﻤﺎ ﺑﺮآورد ﺷﺪه اﺳﺖ؟*ﺧﯿﺮ، ﻧﻪ ﺗﺎ ﺑﺤﺎلﺑﻠﻪ، اﻣﺎ اﯾﻦ ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﺑﺮآورد ﺣﺪﺳﯽ و ﺣﺪودی اﺳﺖ.ﺑﻠﻪ، و ﻣﺎ ﺑﺮ اﺳﺎس داده ﻫﺎی ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ اﺛﺒﺎت درﺳﺘﯽ ﻣﺤﺎﺳﺒﺎﺗﻤﺎن را دارﯾﻢ.5. در ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺑﺎ ﻣﺤﺼﻮل ﯾﺎ ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ ﮐﻪ اراﺋﻪ ﻣﯽ دﻫﯿﺪ ﻣﺤﺼﻮل ﯾﺎ ﺧﺪﻣﺎت رﻗﺒﺎ در ﭼﻪ وﺿﻌﯿﺘﯽ ﻗﺮار دارﻧﺪ؟*عالیﺧﻮبدر ﯾﮏ ﺳﻄﺢ ﻗﺮار دارد.ﺑﺪﻣﺤﺼﻮل ﻗﺎﺑﻞ رﻗﺎﺑﺘﯽ وﺟﻮد ﻧﺪارد.6. ﭼﺮﺧﻪ ﻋﻤﺮ داﻧﺶ ﻓﻨﯽ ﺷﻤﺎ در ﮐﺪام ﻣﺮﺣﻠﻪ ﻗﺮاردارد؟*ﻧﻮﻇﻬﻮر: داﻧﺶ ﻓﻨﯽ ﯾﺎ ﻓﻨﺎوری ﮐﻪ ﺑﻪ ﺗﺎزﮔﯽ ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ و اﺳﺘﻔﺎده از آن رﯾﺴﮏ ﻫﺎ و ﻓﺮﺻﺖ ﻫﺎی ﺧﻮد را دارد.رﺷﺪ: داﻧﺶ ﯾﺎ ﻓﻨﺎوری ﮐﻪ ﻣﺪﺗﯽ اﺳﺖ ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ و رﯾﺴﮏ ﻫﺎی اﺳﺘﻔﺎده از آن ﺑﻪ وﺿﻮح ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه اﺳﺖ و ﻟﯿﮑﻦ ﻫﻨﻮز اﻣﮑﺎن ﺗﻮﺳﻌﻪ در آن وﺟﻮد دارد.ﺑﻠﻮغ: داﻧﺶ ﻓﻨﯽ ﯾﺎ ﻓﻨﺎوری ﮐﻪ ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ و از آن اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪه اﺳﺖ و اﻣﮑﺎن ﺗﻮﺳﻌﻪ در آن وﺟﻮد ﻧﺪارد.اﻓﻮل: داﻧﺶ ﯾﺎ ﻓﻨﺎوری ﮐﻪ اﺳﺘﻔﺎده از ان ﺑﺎ ﮔﺬﺷﺖ زﻣﺎن رو ﺑﻪ ﮐﺎﻫﺶ اﺳﺖ.7. موانع ورود شما به بازار هدف چه میزان است؟*بسیار کمکممتوسطزیادبسیار زیاد8. رواﺑﻂ ﺷﻤﺎ ﺑﺎ ﺷﺮﮐﺎی اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ﭼﮕﻮﻧﻪ اﺳﺖ؟*ﺗﺎ ﺑﺤﺎل ﺑﺎ ﻫﯿﭻ ﺷﺮﯾﮑﯽ در ﺗﻤﺎس ﻧﺒﻮده اﯾﻢ.ﺑﺮﺧﯽ از ﺷﺮﮐﺎ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﺷﺪه اﻧﺪ و ﺑﺎ آﻧﺎن در ارﺗﺒﺎط ﻫﺴﺘﯿﻢ.ﺗﻮاﻓﻘﺎت ﻏﯿﺮ رﺳﻤﯽ ﺑﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺷﺮﮐﺎی اﺻﻠﯽ اﻧﺠﺎم ﺷﺪه اﺳﺖ.ﺷﺮﮐﺎی ﮐﻠﯿﺪی ﺑﻪ ﻃﻮر ﮐﺎﻣﻞ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﺷﺪه اﻧﺪ و در ﺣﺎل ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ از ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﻫﺴﺘﻨﺪ.9. ﻣﺤﺼﻮل ﯾﺎ ﺳﺮوﯾﺲ ﺷﻤﺎ در ﭼﻪ ﻣﺮﺣﻠﻪ ای ﻗﺮار دارد؟*ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی: ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻧﻤﻮﻧﻪ اوﻟﯿﻪ ﺷﺮوع ﺷﺪه اﺳﺖ.ﻧﺴﺨﻪ ﻧﻤﺎﯾﺸﯽ )Demo(: در ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺗﻮﺳﻌﻪ آن ﻫﺴﺘﯿﻢ، اﻣﺎ ﻃﺮﺣﯽ از ﻧﻤﻮﻧﻪ اوﻟﯿﻪ ﺑﺮای ﻧﻤﺎﯾﺶ و رﺳﯿﺪن ﺑﻪ اﻫﺪاف ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ را دارﯾﻢ.ﻗﺒﻞ از اراﺋﻪ )Pre-launch( : ﻧﺴﺨﻪ اوﻟﯿﻪ ﻣﺤﺼﻮل ﯾﺎ ﺳﺮوﯾﺲ ﺑﺰودی رو ﻧﻤﺎﯾﯽ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.ﻣﺤﺼﻮل ﮐﻤﯿﻨﻪ )MVP(: ﻧﺴﺨﻪ اوﻟﯿﻪ ﻣﺤﺼﻮل ﯾﺎ ﺳﺮوﯾﺲ ﺑﺼﻮرت ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ آﻣﯿﺰ در ﺑﺎزار راه اﻧﺪازی ﺷﺪ، اﻣﺎ اﯾﻦ ﻧﺴﺨﻪ ﻗﻄﻌﯽ ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺑﻮد.ﺑﺎزار: ﻧﺴﺨﻪ ﻧﻬﺎﯾﯽ و ﮐﺎﻣﻞ ﻣﺤﺼﻮل ﯾﺎ ﺳﺮوﯾﺲ ﺑﻪ ﺑﺎزار اراﺋﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ. 1. در ﺣﺎل ﺣﺎﺿﺮ کسب و کار ﺷﻤﺎ در ﮐﺪام ﻣﺮﺣﻠﻪ از رﺷﺪ ﻗﺮار دارد؟*اﯾﺪه: راه ﺣﻠﯽ ﻓﺮﺿﯽ ﺑﺮای ﯾﮏ ﯾﺎ ﭼﻨﺪ ﻣﺸﮑﻞ ﻣﺸﺨﺺ اراﺋﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ اﻣﺎ ﻫﻨﻮز ﮐﻤﯿﻨﻪ ﻣﺤﺼﻮل ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻨﯽ )MVP( آﻣﺎده ﻧﯿﺴﺖ و ﺗﯿﻢ ﮐﺎﻣﻠﯽ ﺑﺮای اﺟﺮای اﯾﺪه ﺗﺸﮑﯿﻞ ﻧﺸﺪه اﺳﺖ.ﭘﯿﺶ بذری (Pre-Seed) : ﻣﯿﺘﻮان ﮔﻔﺖ MVP آﻣﺎده اﺳﺖ و ﻣﺪل اوﻟﯿﻪ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر تعیین ﺷﺪه اﻣﺎ ﻫﻨﻮز ﮐﺎرآﻣﺪی آن در ﺑﺎزار ﺗﺴﺖ ﻧﺸﺪه اﺳﺖ. ﺗﯿﻢ اﺟﺮاﯾﯽ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺷﺪه وﻟﯽ ﻫﻨﻮز ﺗﻌﻬﺪ و ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﭘﺬﯾﺮی آن ﻫﺎ ﺑﻪ اﺛﺒﺎت ﻧﺮﺳﯿﺪه اﺳﺖ.بذری (Seed) : ﺑﺎزار ﻫﺪف ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه اﺳﺖ. ﻣﺤﺼﻮل ﯾﺎ ﺳﺮوﯾﺲ آﻣﺎده و وارد ﺑﺎزار ﺷﺪه و ﺑﺎزﺧﻮردﻫﺎی اوﻟﯿﻪ ﻣﺜﺒﺖ اﺳﺖ. ﺗﯿﻢ اﺟﺮاﯾﯽ ﮐﺎﻣﻞ ﺗﺮ ﺷﺪه اﺳﺖ و ﺑﺎ اﻧﮕﯿﺰه،ﺗﻌﻬﺪ و ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﭘﺬﯾﺮی ﻣﻀﺎﻋﻒ ﺑﻪ ﺗﻼش ﺧﻮد اداﻣﻪ ﻣﯽ دﻫﺪ. ﻣﻌﻤﻮﻻً درآﻣﺪی در اﯾﻦ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﮐﺴﺐ ﻧﻤﯽ ﺷﻮد ﯾﺎ ﺑﺴﯿﺎر ﻧﺎﭼﯿﺰ اﺳﺖ.ﺳﺮی A : ﺗﻨﺎﺳﺐ ﻣﺤﺼﻮل/ ﺳﺮوﯾﺲ ﺗﻮﻟﯿﺪی ﺑﺎ ﻧﯿﺎز ﺑﺎزار ﺑﻪ اﺛﺒﺎت رﺳﯿﺪه اﺳﺖ. ﻣﺪل ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر آزﻣﻮن و ﺗﺎ ﺣﺪ زﯾﺎدی تایید ﺷﺪه اﺳﺖ. ﮐﺎﻧﺎل ﻫﺎی ﺗﻮزﯾﻊ و ﻓﺮوش ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﯾﺎ اﯾﺠﺎد ﺷﺪه و ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎی ﻻزم ﺑﺮای ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺻﺮف ﺷﺪه اﺳﺖ. ﺑﺎزارﻫﺎی ﺟﺪﯾﺪ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و اﻗﺪﻣﺎت ﻻزم ﺑﺮای ورود ﺑﻪ آن ﻫﺎ ﺑﻪ ﻋﻤﻞ آﻣﺪه. ﺣﺪاﻗﻞ 200 ﻣﯿﻠﯿﻮن و ﺣﺪاﮐﺜﺮ 700 ﻣﯿﻠﯿﻮن درآﻣﺪ ﮐﺴﺐ ﺷﺪه اﺳﺖ.ﺳﺮی B: اﺳﺘﺎرت آپ وارد ﻣﺮﺣﻠﻪ ﮔﺴﺘﺮش ﻣﻘﯿﺎس (scale up) ﺷﺪه و ﺗﯿﻢ آن ﺗﻮﺳﻌﻪ ﯾﺎﻓﺘﻪ اﺳﺖ. ﻣﺪل ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر اﺳﺘﺎرت آپ ﮐﺎﻣﻼً تایید ﺷﺪه اﺳﺖ. ﺣﺪاﻗﻞ700 ﻣﯿﻠﯿﻮن و ﺣﺪاﮐﺜﺮ 1،500 ﻣﯿﻠﯿﻮن درآﻣﺪ ﮐﺴﺐ ﺷﺪه اﺳﺖ.ﺳﺮی C: رﺷﺪ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻧﻤﺎﯾﯽ اداﻣﻪ ﻣﯽ ﯾﺎﺑﺪ و ﺳﻬﻢ ﺑﺎزار در ﺣﺎل اﻓﺰاﯾﺶ اﺳﺖ. ﺑﯿﺶ از 2،000 ﻣﯿﻠﯿﻮن درآﻣﺪ در اﯾﻦ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﮐﺴﺐ ﺷﺪه اﺳﺖ.2. آﯾﺎ ﺷﺮﮐﺖ ﺳﻮد آور ﺷﺪه اﺳﺖ؟*بلهخیر3. ﺑﺮای ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎﯾﯽ ﺑﺎ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬار ﻣﻮﺟﻮد،ﮐﺪام ﯾﮏ از ﮔﺮوه ﻫﺎی زﯾﺮ ﺳﻬﺎم دار ﺷﺮﮐﺖ ﺷﻤﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ؟*سرمایه گذاری جسورانهمراکز رشددوﺳﺘﺎن و اﻗﻮامفرشتگان کسب و کارﺑﺎﻧﮏ ﻫﺎ و ﻣﻮﺳﺴﺎت ﻣﺎﻟﯽتامین مالی ﺟﻤﻌﯽ4. آیا کسب و کار و ﻣﻮﺳﺴﺎن آن ﺑﺮ روی ﻣﺸﺎوران ﺑﯿﺮوﻧﯽ ﺑﻌﻨﻮان ﻣﺸﺎور در ﻫﯿﺌﺖ ﻣﺪﯾﺮه ﺣﺴﺎب میﮐﻨﻨﺪ؟*ﺑﻠﻪ، در ﺣﺎل ﺣﺎﺿﺮ از ﻧﻈﺮ ﻣﺸﻮرﺗﯽ ﻣﺸﺎوران اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﺷﻮد.ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﯿﻢ ﺑﺮ ﻣﺸﺎوران ﺑﯿﺮوﻧﯽ ﺣﺴﺎب ﮐﻨﯿﻢ اﻣﺎ آن ﻫﺎ ﻋﻀﻮی از ﻫﯿﺌﺖ ﻣﺪﯾﺮه ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ.ﺧﯿﺮ، ﻫﺮﮔﺰ5. ﺑﺮ اﺳﺎس ﻣﺪل ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﺷﻤﺎ ﻣﯿﺰان اﻫﻤﯿﺖ وﻓﺎداری ﻣﺸﺘﺮﯾﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﯾﮑﺒﺎر از ﻣﺤﺼﻮل ﯾﺎ ﺧﺪﻣﺎت ﺷﻤﺎ اﺳﺘﻔﺎده ﮐﺮدﻧﺪ را ﭼﮕﻮﻧﻪ ارزﯾﺎﺑﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ؟*ﺗﺴﺖ ﺷﺪه ﯾﺎ در ﺣﺎل ﺗﺴﺖ ﮐﺮدن اﺳﺖﻣﺪل ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﺑﻪ وﻓﺎداری ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﺑﻪ ﻣﺤﺼﻮل ﯾﺎ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺴﺘﮕﯽ ﻧﺪارد.واﺑﺴﺘﮕﯽ ﮐﻢ: ﻣﺪل ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﺑﺮای ﺗﻀﻤﯿﻦ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻪ زﻣﺎن ﻧﯿﺎز داردواﺑﺴﺘﮕﯽ ﻣﺘﻮﺳﻂ: در ﺣﺎل ﺣﺎﺿﺮ در ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺧﻮﺑﯽ اﺳﺖ و ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺑﯿﺸﺘﺮی ﺑﮑﻨﺪ.واﺑﺴﺘﮕﯽ اﺳﺎﺳﯽ: ﺗﻨﻬﺎ ﺷﻮک ﻫﺎی ﺑﺰرگ ﯾﺎ رﻗﺒﺎی ﺟﺪﯾﺪ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﺮ آن اﺛﺮ ﺑﮕﺬارد.واﺑﺴﺘﮕﯽ ﺑﺎﻻ: در ﺣﺎل ﺣﺎﺿﺮ ﺳﻄﺢ ﺑﺎﻻﯾﯽ از وﻓﺎداری ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن وﺟﻮد دارد.6. آﯾﺎ ﺷﺮﮐﺖ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻫﺎی راﻫﺒﺮدی ارزﺷﻤﻨﺪی را ﺑﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬاران ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد ﻣﯽ دﻫﺪ؟*ﺗﺎﺑﺤﺎل درﺑﺎره اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻫﺎی راﻫﺒﺮدی ﻓﮑﺮ ﻧﮑﺮده اﯾﻢ.ﺑﺮﺧﯽ ﻓﺮﺻﺖ ﻫﺎی راﻫﺒﺮدی را در ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ اﯾﻢ.ﻓﺮﺻﺖ ﻫﺎی راﻫﺒﺮدی ﭼﻨﺪﮔﺎﻧﻪ اﯾﯽ دارﯾﻢ.ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎی ﻓﻌﺎل در ﺑﺎزار ﻋﻼﻗﻪ ﺧﻮدﺷﺎن ﺑﻪ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺎ را ﻧﺸﺎن داده اﻧﺪ.ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎی ﺑﺰرگ ﻋﻼﻗﻪ و ﺗﻤﺎﯾﻞ زﯾﺎدی ﺑﻪ ﺗﻤﻠﮏ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎ ﻧﺸﺎن داده اﻧﺪ. 1. تخمین شما از اﻧﺪازه ﺑﺎزار در ﻣﺠﻤﻮع ﺳﻪ ﺳﺎل ﭼﻘﺪر اﺳﺖ؟*ﺑﯿﺶ از 300 ﻣﯿﻠﯿﺎرد ریالﺑﯿﻦ 100 ﺗﺎ 300 ﻣﯿﻠﯿﺎرد ریالﺑﯿﻦ 50 ﺗﺎ 100 ﻣﯿﻠﯿﺎرد ریالﺑﯿﻦ 20 ﺗﺎ 50 ﻣﯿﻠﯿﺎرد ریالﺑﯿﻦ 1 ﺗﺎ 20 ﻣﯿﻠﯿﺎرد ریالﮐﻤﺘﺮ از 1 ﻣﯿﻠﯿﺎرد ریال2. تخمین شما از ﻣﺠﻤﻮع درآﻣﺪ در ﺳﻪ ﺳﺎل ﭼﻘﺪر اﺳﺖ؟*ﺑﯿﺶ از 100 ﻣﯿﻠﯿﺎرد ریالﺑﯿﻦ 50 ﺗﺎ 100 ﻣﯿﻠﯿﺎرد ریالﺑﯿﻦ 20 ﺗﺎ 50 ﻣﯿﻠﯿﺎرد ریالﺑﯿﻦ 10 ﺗﺎ 20 ﻣﯿﻠﯿﺎرد ریالﺑﯿﻦ 1 ﺗﺎ 10 ﻣﯿﻠﯿﺎرد ریالﮐﻤﺘﺮ از 1 ﻣﯿﻠﯿﺎرد ریال 1. ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﻫﺎی ﺷﻤﺎ و ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬاران ﭼﻪ ﻣﺪت ﻃﻮل ﺧﻮاﻫﺪ ﮐﺸﯿﺪ ﺗﺎ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬاران حاضر به ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬاری در اﺳﺘﺎرت ﺷﻤﺎ شوند؟*کمتر از 3 ماه3 تا 6 ماه6 تا 12 ماه12 تا 18 ماه18 تا 24 ماه2. آﯾﺎ ﺷﻤﺎ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﺧﺮوج ﻣﺸﺨﺼﯽ ﺑﺮای ﻣﻮﺳﺴﯿﻦ و ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ گذاران ﺧﻮد ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﮐﺮده اﯾﺪ؟*بلیخیر3. ارزش ﺳﻬﺎم ﺧﻮد را در 5 ﺳﺎل آﯾﻨﺪه ﭼﮕﻮﻧﻪ ارزﯾﺎﺑﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ؟*قابل پیش بینی نیست.بیش از 3 برابربیش از 10 برابربیش از 100 برابر 1. وﺿﻌﯿﺖ ﺣﻘﻮق ﻣﺎﻟﮑﯿﺖ ﻣﻌﻨﻮی ﺧﻮد را ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ؟*ﺑﺮای رﺷﺪ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﺑﻪ ﺛﺒﺖ ﻣﺎﻟﮑﯿﺖ ﻣﻌﻨﻮی ﻧﯿﺎزی ﻧﯿﺴﺖ.ﮐﭙﯽ ﺑﺮداری از آن ﺑﺪﻟﯿﻞ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎی ﺑﺎﻻی ﺗﻮﺳﻌﻪ و/ ﯾﺎ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎی ﺿﺮوری ﺗﺴﺖ ﺳﺨﺖ اﺳﺖ. ﮐﭙﯽ ﺑﺮداری از آن ﺑﺪﻟﯿﻞ ﺧﺎص ﺑﻮدﻧﺶ و اﺳﺮار ﺗﺠﺎری اش دﺷﻮار اﺳﺖ.ﺣﻖ ﻣﺎﻟﮑﯿﺖ ﻣﻌﻨﻮی ﺣﻔﺎﻇﺖ ﺷﺪه اﺳﺖ.2. ﮐﺪام ﻧﻮع از ﻣﺎﻟﮑﯿﺖ ﻣﻌﻨﻮی در ﺧﺼﻮص ﻣﺤﺼﻮل ﯾﺎ ﺳﺮوﯾﺲ ﺷﻤﺎ درﺧﻮاﺳﺖ ﺷﺪه اﺳﺖ؟*ﻗﺎﺑﻞ اﺟﺮا ﻧﯿﺴﺖاﺳﺮار ﺗﺠﺎریﻋﻼﻣﺖ ﺗﺠﺎریﮐﭙﯽ راﯾﺖ )ﺣﻖ ﮐﭙﯽ ﺑﺮداری( ﺣﻖ ﻃﺮاﺣﯽ ﺻﻨﻌﺘﯽﺛﺒﺖ اﺧﺘﺮاع This iframe contains the logic required to handle Ajax powered Gravity Forms.